Doporucte kvalitni naradi - golu?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pondělí Červenec 6 11:22:12 CEST 2009

Mozem porovnat PROXXON a TONU. Po stranke pouzitych materialov su obe
rovnocenne - material vynikajuci, vydrzia skoro vsetko, trhak sa nam
este nepodarilo ohnut. Proxxon ma vsak ovela lepsie vyriesenu hlavicu
racne, kde prepinanie smeru chodu je riesene packou a je jednoznacne,
packa je chranena voci nechcenemu prepnutiu. Na racni od TONY sa
neustale povoluje koliesko co prepina smer otacania, neustale treba
dotahovat centralny srobik, co drzi mechanizmus pokope. Navyse koliesko
prepinania ma rovnaky priemer ako samotna hlava, takze sa nezriedka
stava, ze v stiesnenych podmienkach sa racna trenim o okolite predmety
prepne do akejsi medzipolohy, kde sa v lepsom pripade zasekne alebo
volne otaca.
Proxxon ma zase nie velmi trvanlivy plastovy kufrik, kde trpia havne panty.
potom mam este cinsky momentovy kluc, system prepinania chodu je packou
rovnako ako u Proxxonu, len ma velke zuby. Ale ucelu plne vyhovuje aj ten.