doporucte multifunkcni zarizeni - tel/fax/zaznamnik/tiskarna

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Červenec 5 15:10:03 CEST 2009

Cena vykon HP1522nf
Lan, fax, laser, skener, jen nema zaznamnik....
mozna nekdo neco dela i se zaznamnikem, ale
nejak jsem nic takoveho od velkych vyrobcu
posledni dobou nespatril....
Zdenek Aster
  ----- Original Message -----
  From: dejfson
  To: HW-news
  Sent: Sunday, July 05, 2009 10:46 AM
  Subject: doporucte multifunkcni zarizeni - tel/fax/zaznamnik/tiskarna

  Ahoj,
  shanim do domacnosti na 'obcasne' pouziti multifunkcni zarizeni. Aby to byl telefon, zaznamnik, fax a tiskarna v jednom. Pokud mozno levne a spolehlive
  zarizeni. Fax/Tiskarna jsou na obcasne pouziti (nehodlam tisknout 300stran denne). Tiskarna pokud mozno laserova (ne termotransfer ani ink).

  jediny 'hifi' pozadavek ktery na to mam je, aby se to dalo pripojit do domaciho routeru pres LAN, takze tiskarna musi fungovat jako print server.

  muze mi nekdo doporucit neco takoveho?

  dekuji
  d.