Doporucte kvalitni naradi - golu?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červenec 5 10:36:04 CEST 2009

To asi nebylo to spravne, jestli to ma byt opravdu spickova kvalita
tak se musi volit provedeni impact ktere je vhodne i pro razove
klice. Ty sady Koken jsou v robustnich plechovych krabicich ale
bohuzel nemaji nic jako "univerzalni sadu pro montery". Ja jsem to
obesel tak, ze jsem nasel doma jakysi plechovy kufrik, do nej dal
vlozku z penoveho polyethylenu a vysekal a vyrezal diry pro dily.

Ales Prochaska