Doporucte kvalitni naradi - golu?

Martin Patka hwmp@semily.net
Neděle Červenec 5 01:07:22 CEST 2009

Zdravim,

> Nevypada to spatne, teda co do vybavy, mam strach s toho
> kufru, vypada to na tvrdy plastovy vylisek, z ktereho bud
> bity nejdou vyndat nebo vypadavaji. Jak hodnotite kufr co do
> vydrze, pouzitelnosti a prakticnosti?

no, tak co se tyce toho kufru, tak mate asi zcasti pravdu.....
Z horni casti to jde vyndavat dost ztuha, ale to si myslim,
ze je normalni - kdyz to tam nebude poradne drzet, tak to bude
po kazde jizde autem vyklepane.... Jinak je potreba na ten kufr
nalepit nalepku "Touto stranou nahoru" :-))  - v te dolni casti
je vse jen volne vlozene a otevreni "vzhuru nohama" rovna se
hre na Popelku...... A opravdu je to pomerne tvrdy plast, ale
zatim neprasknul....

Ale ja, poprvde receno, jsem to kupoval kvuli obsahu a s tim
jsem spokojenej. A ta prakticnost - mam jediny poznatek:
ta sada 150ks uz neco vazi, pokud bych mel po tech strechach
a stozarech lezt casteji, asi bych volil mensi sadu :-))
Na druhou stranu ty mensi sady zase nemaji "dlouhe" orisky -
a ty jsou nenahraditelne.....

Zatim nashle

> nevim, jak moc kvalitni sadu hledate. Ja jsem koupil
> http://www.uni-max.cz/gola-sada-universall-150-ks/d/
> a prestoze montaze dnes uz provadim vyjimecne, toto zatim
> vydrzelo o dost vice, nez sady z trznice...... (teda orisky
> jsem vzdy spise poztracel, nez znicil)  - ale ty male bity z
> tehle sady zatim drzi bez poskozeni).

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz