Re: Jaký fotorámeček?

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Červenec 4 20:33:24 CEST 2009

>Ano, presne takhle jsem si predstavoval uziti fotoramecku. Dat ho nekde
>doma
>na zed, na disk Linuxoveho serveriku narvat vsechny fotky a vymyslet nejaky
>algoritmus, kterym by se do ramecku rekneme na kazdy den nasosala nahodna
>(ale ne uplne) sada obrazku.

Mam neprijemny pocit ze tohle je nejvetsi slabina MASS STORAGE CLASS
zarizeni - zhruba receno ony umi jenom prikazy zapis sektor a precti sektor
a dokonce se mi zda ze ze PC implicitne predpoklada ze k sektorum pristupuje
jako jedine - tudiz vsechna zarizeni ktera maji krom MASS Storage jeste
nejakou jinou funkcionalitu tuto musi pri mass storage prenosech vypnout -
tak nevim jestli nejaky Cinan bude programovat fotoramecek tak aby byl "na
hrane" USB specifikaci a pak ho bude v Evrope prodavat za "rozumnou cenu"

Zdravi Petr Kubac