OT: Elektronicke paralyzery

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Červenec 4 13:46:40 CEST 2009

Dobry den,
rad bych se zeptal viz subject. Zejmena mne zajima, jaka je bezpecnost
pouziti techto pristroju. Nejak se mi nezda pouziti tak vysokeho napeti
treba v oblasti hrudniku nebo hlavy. Verim, ze pri pouziti na koncetine
to bezpecne je. To mnozstvi problemu pri zabiti nekoho, byt v
sebeobrane, si nejspis asi ani nedokazu predstavit. S tim souvisi dalsi
moje otazka a to je legalnost noseni a pouziti takove veci? V techto
zakonech se neorientuji a tak doufam, ze se ozve nekdo zkusenejsi. A
nakonec prosim, pokud nekdo mate prakticke zkusenosti treba ne primo s
paralyzery ale obecne s osobni obranou, nejake spreje a pod. jestli
byste mohli neco poradit - tedy krome treningu KungFu a pod. :-)  Dekuji.

S pozdravem,
Ales Chlubny