AVR GCC definovanie vlastnej section

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Červenec 3 23:47:04 CEST 2009

Jan Waclawek wrote:
> Doplnim pana kolegu: Tymto sa mysli vytvorit subor s horeuvedenym obsahom, a pridat meno toho suboru medzi objektove subory ktore sa odvzdavaju linkeru (pravdepodobne cez volanie avr-gcc s prepinacom - hmmm nepamatam si, pan kolega Milan alebo niekto iny ma doplni - v makefile). Linker ma taku "fajn" vlastnost, ze sam sa snazi uhadnut, co ktory vstupny subor znamena; a ak sa mu nepodoba na nejaky druh objektoveho suboru, tak ho poklada za "doplnok" k linker scriptu. Ja osobne mam takyto "doplnok" ale v trocha inej podobe (znova, nie som pri tom kompe, takze mozno sa v nejakom detaile mylim):

No, tak som kukol do toho manualu, aby som bol presny (a dufam, ze som)

Ten prepinac  je -T  ... ale pozor, ak je specifikovany skript bez
klauzuly INSERT, tak sa nahradi linker skript kompletne - tento prepinac
je treba pouzit pre modifikovany (a kompletny) linker skript.

Ak chceme pouzit skript iba ako doplnok, tak treba pouzit klauzulu
INSERT a mozme ho pouzit s prepinacom -T, alebo ho mozme jednoducho
pridat do zoznamu linkovanych suborov (bez prepinaca) ...

>  SECTIONS
>  {
>      .fram AT 0x90000: {*(.fram)}
>  }

To je samozrejme spravne  (bez prepinaca -T :) )

Zase som sa nieco nove naucil ...

-m-