AVR GCC definovanie vlastnej section

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 3 22:55:32 CEST 2009

> ktoré definovanej premennej povie že má byť mapovaná do sekcie .fram. (napr:
> uint8_t FRAM fram_premenna;)
> V linkeri premapujem sekciu .fram na adresu 0x90000
> (-Wl,--section-start=0x900000), čím zabezpečím že premenné ktoré majú byť vo
> framke sú od adresy 0x0000.
[...]
> Mam pocit, že cesta vedie cez definovanie vlastného LINKER SCRIPTU, ale
> netuším ako na to.

Dobre tusenie ;-) Najjednoduchsie, ako obvykle, je vyjst z existujuceho funkcneho pripadu a tym su defaultne linker scripty. Teraz budem trocha varit z vody, lebo nie som pri kompe s WinAVR, ale snad pochopite: Najprv najdite adresar, kde tie linker scripty su, nieco ako [WinAVR]/avr/lib/ldscripts. Tam najdete pre kazdu "architekturu" 5 linker skriptov; ak sa nemylim, obvykle pouzity je s priponou .x ("architektury" su popisane napr. http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/using_tools.html). Zazalohujte pre istotu; a na vzor trebars sekcie .eeprom si tam doplnte vlastnu sekciu.

Ak by ste s tym mali nejake zasadnejsie problemy, ozvite sa v pondelok trebars aj sukromne.

wek