PIC18F68j60 snizeni spotreby

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pátek Červenec 3 15:10:30 CEST 2009

Zdravim
Zacal jsem pouzivat na ethernetove aplikace viz subj.,  ktery se na muj
vkus dost hreje a zere proud jak nabijecka aku.
cca 100mA pri zapnutem ethernetu, po odpojeni tlumivky ktera se
pripojuje na RJ45 trafo to klesne na normal cca 10mA, je fakt ze ta
tlumivka se zapojuje primu seriove s odporama na dane napeti, ovsem tech
100mA je priserne moc, ja pouzivam UBICOM ktery jede na 160MIPSECh, ma
ethernety dva a spotreba je 120mA.

Je mozne snizit spotrebu, delam neco blbe ? Ani me nestve spotreba jako
to ze cip se znacne hreje.
ethernet kabel potrebuji na cca 10 m max, je mozne misto tlumivky vrazit
nejaky vetsi odpor ?

na schema se jedna o L1.
http://www.olimex.com/dev/images/PIC/PIC-MICRO-WEB-sch.gif

LK