RE: otáčkoměr v autě

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Červenec 3 12:54:41 CEST 2009


Neni lepsi snimat "kapacitne" primo VN pulzy? Tedy treba jen 1 zavit
nejakeho pasku (asi staci I drat) a spicky zkrotit nejakym tranzistorem,
zakmity filtrem? To jsem osciloskopem meril a uzitecny signal je pri velkem
vstupnim odporu dost velky ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Bear John Grills
Sent: Friday, July 03, 2009 12:40 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: otáčkoměr v autě


Zdravím,
pracuji na jednom svem vlastnim projektu jehoz nedilnou soucasti je 
otackomer v automobilu. Instalace musi byt jednoducha. Je to pro 
benzinove motory ktere maji VN kabely ke svickam..
Rád bych váš názor..
Okolo VN kabelu na jedné svíčce sem omotal 20ti zavity zvonkový 
drát(d=0,25mm). Podle smeru navinu a palce jsem pripojil + a - na 
osciloskop. Kdyz nakopnu motor, amplituda peaků je okolo 0,2V.. Zkusím
přidat závity s menším káblem. Je poté možnost s tím budit trandík(nebo přes
nějakou ochranu rovnou do 
LVTTL na procik ) a dostat z toho následně log. 1 / 0? Asi ano :) Ještě ale
nemám moc jasno, jak to potom napojit, protože sem cívku 
opravdu připojil jen na osciloskop, naprosto nezávisle ke kostře 
automobilu.

Díky

Bear
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list