velmi podozrivy MCU (MC68HC908AP8) v prestrojeni, alebo zacinam uz uplne blbnut?

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Červenec 3 12:48:39 CEST 2009

Neviem, ale je to dost mozne - a to aj keby nebol piatok. Nemam
techniku na to, aby som sa mu pozrel na "creva", zial.
Jedine, co bolo pre mna prekvapenim, ze som toto kupil v SOS, pricom
som mal doteraz v suciastky SOS stopercentnu doveru. Nuz, casy sa
menia.

J.S.