velmi podozrivy MCU (MC68HC908AP8) v prestrojeni, alebo zacinam uz uplne blbnut?

Rastislav Homola rhomola@microstep-hdo.sk
Pátek Červenec 3 12:45:52 CEST 2009

Ano. U nas vo firme sme mali priam identicke problemy s varkou operac.
zosilnovacov INA163UA.
Obvod, ktory bezne puzivame a mal by pracovat v rozsahu nap. napati +/-
5V az 18V, bezpardonu
zadymil uz pre napajani +/- 3.5V...

Nastastie nam reklamaciu dodavatel bez zbytocnych prietahov uznal. V
priebehu par tyzdnov sa
ukzalo, ze sme neboli jediny a ze vraj nejaki azijci proste zarobili
kopec prachov vypustenim
podvrhu na tou dobou tazko dostupneho obvodu (Burr-Brown prechadzal v
nejakej svojej
fabrike na ROHS...)

R.