odrušovací toroid

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Červenec 3 09:47:28 CEST 2009

Díky ale tohle je na celý kabel, rád bych aby to bylo na jednotlivý pár a dalo
se jím udělat několik závitů (5-10).
Koukám že v GESu mají i feritový toroid, který by se dal použít, ale ø11mm
Al=1760 za 23kč, nebo ø21.2mm Al=4100 za 48kč, to mi přijde pěkně drahý.

Představoval bych si něco tak za 10kč/ks :-(

Každopádně ty dělená jádra na kabel vyzkouším, jestli by nebyla účinná na
kabel o více inkriminovaných párech.

Jakub Ladman