Re: Jaký fotorámeček?

Pátek Červenec 3 09:11:36 CEST 2009

za mých mladých let jsme dělali papírových fotek málo a ještě černobílé,
hlavně se dělaly barevné diapozitivy. Pak přišla návštěva, roztáhlo se
plátno, otevřelo víno a promítalo se. Dnešní dull HD televize se už rozměrům
plátna začínají přibližovat, obraz má možná větší rozlišení a i ty barvy
jsou celkem dobré. Tak proč kupovat nějaký fotorámeček, kde bude kvalita
úměrná "rozumné" ceně?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 02, 2009 9:18 PM
Subject: Re: Jaký fotorámeček?

Oponoval bych jim, že v jednadvacátém století je naopak nedůstojné
prohlížení papírového alba:-)

PH

From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
Předem se omlouvám za trochu OT ale:
Doma mě stále bombardují, že nemáme žádné papírové fotky a album s
fotkami rodiny, dětí atd....
Argumenty, že je vše v PC ( jinde zálohy samozřejmě)  neobstály, prý je
to pro návštěvy nedůstojné je tahat k pc, ukazovat v notebooku.
Všichni si chtějí prolistovat album osobně.
Tedy, tohle by měl vyřešit "fotorámeček" . Nedavno jsem někde viděl
velmi pěkný  co se týče rozlišení - fotky na tom vypadaly rozhodně lépe
, než na LCD notebooku ( HP6910 )
Má někdo nějaký typ, nástřel, doporučení ? Podmínka je úhlopříčka
minimálně 15 cm, cena přiměřená, SD slot, případně vnitřní pamět alespoň
na 5000 fotek.