OT: Jaký fotorámeček?

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Červenec 3 07:23:03 CEST 2009

S fotorameckem sice zkusenost nemam, ale onehdy jsem resil stejny
problem. Nastesti v te dobe odesla staricka TV, takze jsem koupil s USB
(dnes vetsina). Proti papirovemu albu i fotoramecku to ma vyhodu daleko
lepsiho obrazu. Dale to sleduji vsichni najednou (album jinak kolovalo)
a muzete komentovat fotky nebo si zaroven prehrat hudbu nebo komentar.

Stejnou moznost maji i DVB-T nebo DVB-S STB s USB. Cenove se blizi
fotoramecku, kvalita obrazu mi prijde horsi nez prehravani primo z TV.

Zdenek