aeg

Miroslav Draxal evik@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 2 15:00:18 CEST 2009

Dobry den.
 Nazakopnul někdo na netu o chybove kody k pračce AEG Lavamat 6954 a
myčce Favorit 8080 ( nebo nejake obecnej soupis chbovych kodu fy, AEG).
Jsem googlil ale mnoho nevygooglil. Teda pokud jsem tam zadaval spravne
vyhledavaci argumenty. Jako napotvoru obe dve odesli v prubehu tydne. Na
pracce je F9 a blikaji ještě nejake led ( něco kolem motoru -
tachodynamo nebo uhliky a nebo ještě něco jineho - mi rekli v opravne ).
Pak me taky zajima, jakou kombinaci stisknuti tlacitek při zapnuti
napajeni se da z epprom vymazat chybovy kod a uvedst pracku (mycku) do
provozu. Protože, pokud odejde tachodynamo na motoru, ( neprerusi se
snimaci vynuti, odpadne ten magnet co se toci s hrideli ) el. To zjisti
až když zatoci s motorem. Jenze já zapnu pracku  a hned naskoci F9.
takze predpokladam RESET. MIRA