Rychlovarna konvice

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 2 14:30:45 CEST 2009

On Thu, 2 Jul 2009, Pavel Hudecek wrote:

> Mytí konvice mě celkem netrápí, prostě do ní 1 za několk let naleju nějakej
> sajrajt proti vodnímu kameni a je pokoj:-) Ale tenhle argument je mnohem
> zajímavější při úvaze o friťáku - náhradu smaltovaným rendlíkem všem vřele
> doporučuji.

No sice jeste neni patek ale jen poznamka - dneska uz se i pro domacnosti
delaji fritaky slozene z 5 kousku - plast, vanicka, kosik, dekl a spirala
s regulatorem. Ty prvni 4 muzete koupat po libosti, tu posledni umejete
ve drezu taky docela dobre. A ma to chladnou zonu na drobky aby se
neprepalovaly, narozdil od rendliku :-)