Zjisteni ruseni

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Červenec 2 14:15:42 CEST 2009

Cim jsou napajeny ty snimace ?
Meli by mit stejny zdroj jako prevodniky (tj. meli by byt propojeny GND (M)
svorky).
Jinak prosakovani zdroju byva velmi casty problem (trpi nim temer svechny
spinane zdroje,
proud cca 2mA).

Dale zmerte napeti mezi M a PE svorkou (pro jistototu).

Stineni by melo byt pripojeno v jednom bode (v rozvadeci) a dale pak jiz
izolovano.

Pokud to nepomuze a specha to, tak se obradte mimo konferenci, nejlepe
telefon.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti