Rychlovarna konvice

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Červenec 2 10:51:40 CEST 2009

Na indukcnych varicoch mne osobne vadi piskanie.
Je to dost subjektivne, ale mne staci napr varenie do minuty na
indukcnej jednoplatnicke a som nervozny z toho piskania dalsu 1/2 hodinu.
Vyssie frekvencie nepocuju vsetci rovnako a nemusi to bit frekvencia
totozna s frekvenciou menica.
Podrobne som to neskumal, ale menic v nasej indukcnej jednoplatnicke by
mal byt na 25kHz, co by som nemal pocut.
Pocujem zjavne nejaku subharmonicku niekde medzi 13 a 19kHz. Nemam
hudobny sluch, takze to neviem
povedat presne, ale zda sa mi o trosku nizsie ako riadkovy rozklad 15 625.

Dodo