OT: Rychlovarna konvice

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Červenec 2 10:39:34 CEST 2009

Obavam sa, ze tazka volba.
Mam doma ( a po rodine ) asi 5 ks rychlovarnych konvic ( Sencor ) zo
zmetiska - neopravuje sa to, kedze nova stala okolo 300Sk (10 Eur),
oprava by bola drahsia ako vyrobne naklady novej.
Vyviezli to z nejakeho super-hyper marketu, alebo servisu.
Z asi 10 ks som poskladal asi 5 funkcnych ( na niektorych odisli spodky,
niektore boli rozbite, na niektorych odisli vypinace a pod.
Tych 5 ks je v dennej prevadzke ( ranna kava-caj, poobedna kava-caj,
vecerny caj, a obcas nieco pomimo, takze asi 3-5 vareni denne) uz asi 4
roky.
a vsetky ziju bez problemov...
Asi po "zahoreni" su diely, ktore prezili OK ;-)

Priebezne poodchadzalo v mojom okoli dost kanvic roznych vyrobcov a
konstrukcii. Obecne asi mozem povedat, ze ked kanvica pri
prevadzke 2-5 vareni denne prezije rok, tak vydrzi este dalsie minimalne
4. Ked nie, tak sa do roka pokazi.

Podla poctu vyhodenych na smetisku su celkom poruchove ( a vela
vyhodenych vyzerali velmi malo pouzivane - ziadna hrdza, ani vodny
kamen, na niektorych
zhrdzavene vypinace a bimetaly ( zjavne po ostranovani vodneho kamena
octom ) - tie mali aj na ohrievacom telese vodny kamen.

Dodo.