[OT] Datove schranky

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Červenec 1 18:41:43 CEST 2009

Jan Peterka napsal(a):
> A jak poznate ze Vam to nenahrala na flash falesna zamestnankyne prip.
> ve falesne pobocce ceske posty ;-)

No, ja svuj prvni certifikat dostal na te velke pobocce v Jindrisske ulici. Ale
je fakt, ze nekdo mohl postavit repliku centra Prahy, ....

> podle me je stazeni z postsignum s naslednou kontrolou kontrolniho souctu
> zcela dostatecne.

Tady jde spis o to, ze jako spravce urcite site muzu uzivateli podstrcit
cokoliv. Na druhou stranu chapu postu, ze overovat CA pres Verisign je nejspis
moc narocne, ale koupit jeden hloupy certifikat pro jeden webserver za par
dolaru by zavrelo usta spouste lidi ve spouste diskusi.

> Rozhodne tomu duveruju mnohem vic, nez tomu co mi kdosi kdysi kdesi nainstaloval s prohlizecem.

Proti Verisignu ma posta jedno velke plus. Ja vim, kdo je Ceska posta, mohu
osobne navstivit ustredi na Olsanske, jistou pobocku v Jindrisske nebo
kteroukoliv pobocku, ktera vydava certifikaty. U Verisignu musim duverovat
obecnemu povedomi.

Standa