RE: OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červenec 1 16:52:11 CEST 2009

Pokud někdo používá více pluginů, tak doporučuju před upgradem zkontrolovat,
že jsou kompatibilní.
Mně jich pár fungovat přestalo, většina z nich nevadí, ale chyběl mně
TabMixPlus, naštěstí na stránkách autora jde najít nějakou funkční developer
verzi a brzy snad bude i nějaká stable.
Zatím jsem tedy upgradoval pouze doma a na ostatních PC vyčkávám...