[OT] Datove schranky

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Červenec 1 16:12:10 CEST 2009

PT> A presne od toho tady ty certifikaty jsou...

Však ano, musíte někde určit pevný bod (=důvěryhodný certifikát), od
kterého se důvěra může dál propagovat. Pokud za tento pevný bod
považujete distribuci prohlížeče, mýlíte se. Vždy se bude jednat o
Vaše rozhodnutí "o tomto certifikátu mám dostatečné množství informací,
takže mu budu důvěřovat". Důvěru nikdy nelze vnutit zvenku.

Prosím o objasnění této stuace:
Máte distribuci prohlížeče, všechny soubory jsou podpesané. Kým?
Z jakého titulu důvěřujete podpisu u souborů v distribuci?

Tomáš