[OT] Datove schranky

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Červenec 1 14:35:34 CEST 2009

On Wed, Jul 01, 2009 at 02:05:01PM +0200, Kamil Rezac wrote:
> CA maji stromovou hierarchii, tak pokud je root CA jedna
> zduveryhodnych, tak kde je problem (teda krom toho, ze se musi importnout)?

Si trochu protirecite, ne?
Pokud ma certifikat jako svoji root CA jednu z duveryhodnych CA, tak
preci prohlizec nebude rvat a nebude potreba nic instalovat...

> Ad verejna dostupnost: to prece nevadi, certifikat je verejna
> informace (vzasade neco jako podepsany verejny klic, tajne jsou
> privatni klice k nemu a ty banka ani CA nepousti).

To jsem prece nikde netvrdil. Problem je, ze nemam jak overit,
ze je certifikat pravy, to da prece rozum...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net