[OT] Datove schranky

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Červenec 1 12:26:34 CEST 2009

Me na tom fascinuje, ze to stoji stejne jako klasicka posta,
a provozuje to Ceska Posta. No snad to s kvalitou
bude lepsi.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal@smejkal.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 01, 2009 12:15 PM
Subject: Re: [OT] Datove schranky

Michal HW napsal(a):
> Zdravim, uz mate vyzkousenou datovou schranku?

Dneska jsem si o ni chtel pozadat na poste - false.
Pak jsem podal zadost na mvcr.cz. Byt zadosti bylo vice, zatim se vratilo
potvrzeni doruceni podani pouze jednou. S postou chci skoncit. Buzerace s
prukazkama prijemce bylo jiz dost a veskerou pisemnou postu od statu hodlam
odmitat s odkazem na datovou schranku. Myslim, ze mam na par mesicu od statu
pokoj :-).

> Zatim se do toho moc nechci hrnout, protoze statni zakazky to je vetsinou
> cerna dira do rozpoctu. A podobne je to i s kvalitou...

Uvidime.

Standa