jake pouzit soucastky do vakua?

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Středa Červenec 1 11:53:07 CEST 2009

Mate asi pravdu
Ale u nas se staveli druzice ,myslel jsem ze nekdo ma s tim zkusenosti a
ten se ozve.
Jinak (toto je bohuzel zase muj zdravy selsky rozum, protoze o tom nic
nevim) ale myslim si ,ze
neni podstatne jestli se jedna o nejake technicke vakuum nebo hranici
atmosfery.
Zasadni pokles je (podle mne) treba z plneho tlaku na desetinu tlaku.
Tam se vnitrni sily treba na bublinku vzduchu zvetsi desetkrat.
Ale jestli to klesne na nulovej tlak tak uz se to zmeni jen o desetinu.
Podobne pomery si myslim budou  i s ostatnimy fyzikalnimi problemy
(treba tlaky vznikle odparovanim vlhkosti)
Z tohoto uhlu pohledu mi pripada odpoved pana Zahradnika presvedciva .
   Fanda

   Fanda