OT: Google šílí

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 31 16:22:23 CET 2009

http://en.wikipedia.org/wiki/Don%27t_Panic_(Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy)#Don.27t_Panic
a s tim spojene
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ru%C4%8Dn%C3%ADk
*Ručník* hraje velmi významnou roli ve slavné knize /Douglas Adams
<http://cs.wikipedia.org/wiki/Douglas_Adams>/ /Stopařův průvodce po
Galaxii
<http://cs.wikipedia.org/wiki/Stopa%C5%99%C5%AFv_pr%C5%AFvodce_po_Galaxii>/
je kolosálně důležitý a díky němu vás nesežere žravá blátotlačka z Traalu.

Nastesti jsem oboji dohledal Googlem, tak nebude tak zle. ;-)

Tosa