Radio VKV do kuchyne - SANGEAN

Pátek Leden 30 22:56:11 CET 2009

To chce buď umět poslouchat, nebo vzít generátor, mikrofon, jít s tím ven
(do téměř bezodrazového prostředí) a měřit. Díry v charakteristice můžou
způsobovat odrazy v bedničce (někdy stačí prostor vycpat hadrem) nebo sice
velký, ale blbý reprák.Pokud je ta díra jen jedna a chcete si s tím pohrát,
nabastlete někam do audio zesilovače správně naladěný LC obvod. Zrovna tak
můžete dokorigovat nabastlením pár kondů a odporů hloubky a výšky. Ale chce
to mít od toho rádia schema. Už jsem chtěl vyhodit stařičké rádio Akcent,
které jsem takhle před 25 lety dobastlil (jiná vstupní jednotka FM, MAA661
pro demodulaci FM, odstranění traf a zesilovač MBA810, nějaké korekce), ale
když vidím co se dneska vyrábí, radši v něm ten chrastící potenciometr
vyměním a rádio (ten bastl uvnitř) přežije dalších 50 let :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "peter tesar" <peter.tesar@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 30, 2009 11:26 AM
Subject: Re: Radio VKV do kuchyne - SANGEAN

Ten nie, ale mam asi 3 roky radio http://www.elix.cz/?q=pr-d2 , teda som
ho kupoval mame do kuchyne.
Od zaciatku som s nim mal problem, jeho zvuk bol taky akoby prazdny,
tazko sa to vysvetluje, ale ked to zapnem, mam z toho taky divny pocit.
Tomu zvuku nieco chyba, asi najma stredy. Obsahuje to relativne slusny
reprak a predsa zvuk je subjektivne horsi ako zvuk radiobudika
zapojeneho na externu malu reprobednicku (vlastna uprava).
Tak som ho reklamoval, aj mi to uznali, vymenili cely prijimac, ale moc
to nepomohlo.
Neviem, inak je to fajn kuchynske radio, aj dizajnovo, aj prijmovo, len
ten zvuk. Od radia za 2500 Sk clovek caka viac ako od radiobudika za 150
Sk z trhu.
Peter Tesar.