OT: osvetleni vagonku

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pátek Leden 30 20:30:19 CET 2009

Ma to do starych vagonu, ma je i docela hezky napatinovane, tak tam chci dat
zlute led, bude to stylovejsi, i kvuli tomu nizsimu napeti. Zdroj ma nejaky
stary Piko 0 - 12Vss.

Regulacni obvod se da bez problemu udelat s ubytkem 50mV.
Pak uz zalezi na tom, jake napeti potrebuji LEDky. Zlute zacinji dle
mych zkusenosti svitit od cca 1.9V, to by slo. Bile sviti od cca 2.7V,
takze bud slevit s pozadavku, nebo menic. Ale to uz asi nebudete
povazovat za jednoduche

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz