Proudový omezovač - hotovo

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Leden 30 20:14:22 CET 2009

No, já už dlouho o takové hračce "uvažoval". Až se našel někdo, kdo
neuvažoval a udělal. Tak mi nezbylo, než to oprásknout :-).

Při určitých výstupních proudech a napětích to začne kmitat na
kmitočtech řádu desítek až stovek kHz. Přdpokláchám, že to závisí na
přesných vlastnostech tranzistorů, indukčnosti a Q té cívky. Domnívám
se, že velmi krátká špička až tolik nevadí. Tu špičku jsem ještě
neměřil. takže nevím, zda bude nutné hledat nějaký kompromis. Minulý
víkend jsem to tak tak stihl umravnit, zítra budu pryč takže asi v neděli.

    Martin