OT: osvetleni vagonku

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 30 20:07:02 CET 2009

Zdravim,
  Hmm... Vetsina techhle reseni pouziva SS napajeni vzate z "trakce"
vlaku.
  Kdysi jsem mel na kolejisti jine reseni - koleje byly trvale buzeny
stridavinou cca 5V/20kHz. Indukcnost motoru masiny pro tuto frekvenci
predstavuje otevreny obvod, staci maly kondik a svetelka (tehdy to
byly zarovky) sviti, i kdyz vlak zcela stoji, coz je teprve to prave
orechove :-). Dnes bych tam dal asi dvojici LED antiparalelne se stejnym
efektem. Ani nemusite davat odpor, kondik o vhodne kapacite to jisti.
  S pozdravem Pavel Troller