Ohybne DPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Leden 30 14:43:11 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 30.1.2009 od Ivan Kiss:

> Kde kupit male mnozstvo materialu Pyralux, alebo podobneho na ohybne
> plosne spoje? Potrebujem tak cca 1-2 A4 jednostraneho materialu.
> Robil s tym niekto DPS fotocestou v domacich podmienkach? Obavam sa
> mozneho popraskania fotorezistu a podobne. Nemam to na com testnut.

> Mozno sa stacilo pytat pana Zahradnika. :-)

Tak kdyz uz jsi me zminil... :-))) Chtel jsem s tim pracovat, nebyl by
to problem, akorat ze jsem pro to zatim nevymyslel zadnou aplikaci,
takze jsem to proste nepouzil :-)))

Sehnat cisty ohebny material neni tak velky problem, bud u dodavatelu
vyrobcu plosnych spoju, a nebo primo u tech vyrobcu. Nanasim tekuty
fotorezist sitotiskem nebo pevny fotorezist laminatorem. Popraskani
fotorezistu bych se vubec nebal, rozhodne pak ne u toho tuheho
fotorezistu, je velmi odolny.

Nebo se da koupit pruzny plosny spoj uz s nanesenym fotorezistem. Ten
koupis treba zde:

Jednostranny 10 x 50 cm:
http://cz.farnell.com/cif/an10/pcb-raw-flex-1f-100x500/dp/1267756

Oboustranny 10x 50 cm:
http://cz.farnell.com/cif/an210/pcb-raw-flex-2f-100x500/dp/1267757

Nevim, jak moc ti vyhovuje ta cena. Preci jen, prototypove materialy z
ciziny jsou drahe. Vim, o cem mluvim, pouzivam hodne moc prototypovych
materialu na vsechno mozne a to proste stoji penize.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz