[OT] Vodafone internet

DVD microchip@klikni.cz
Pátek Leden 30 11:42:22 CET 2009

Pouzivate i datovou optimalizaci? tzn. ten jejich program ktery prenasena
data komprimuje?
Jak jsem psal vyse, za obycejne pripojeni NTB pres mobil mi taky nic
nenauctovali, ale bez kompimace dat je to skoro nepouzitelny na PC a kdyz
je potreba se kvuli optimalizaci pripojit na jiny APN, uz by to mohl byt
problem

David