Radio VKV do kuchyne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 30 10:27:02 CET 2009

no vidite, a mozno tam osadzovali 455kHz filter lebo tie prave boli na
sklade, ma to tri nohy a vyzera rovnako. Potom zistili ze maju 100%
reklamacii tak si tipek na linke povedal "ten co to navrhoval je uplny
idiot, ved to nefunguje" a podal zlepsovaci navrh "osadit dratovu
prepojku namiesto tej podivnej suciastky s troma nohami". No a bolo... a
este aj skatovali nejake kosty ;-)