Radio VKV do kuchyne

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Leden 30 09:51:44 CET 2009

Radim Götz napsal(a):

>Nejhorší na zdejší komunitě je fakt že jen kecáte,
>co si tak otevřít datascheet toho IO , to by jste
>zjistili že se pan Novotný asi jen přehlédl a že tam
>určitě je filtr 10,7 Mhz.

Dovolim se ohradit!
Vychazel jsem z "omalovaného" zapojení, které tu někdo předhodil. (
recenze) Tam ŽÁDNÝ filtr 10,7 MHz nebyl!!!!!!!!!
Jak já mohu vědět, že tam číňan nešetřil a filtr neosadil?  Ano v
datashhetu filtr je ( má být),  v radiu ( dle schema ) nebyl.
Ono je naprosto běžné, že datashhet občas někdo nedodrží...v rámci
šetření ( neodvážím si napsat  katování kostů).
Takže žádné pseudobláboly pane Götz , vycházel jsem jen a pouze ze
skutečnosti, kterou tu někdo  ( bohužel špatne) uvedl .

> Napovídá tomu i hodnocení
>citlivosti a selektivity v textu pana Novotného.

Mimochodem citlivost toho tadia neni dana MF filtrem.....

>Vy zde raději budete zafšivovat diskkuzi neodbornými
>pseudobláboly. Kšá holoto.

A dál si stojím za podle vás " pseudoblábolem" že bez filtru , nebo s
455kHz to jaksi nebude to pravé ořechové.