[OT] Vodafone internet

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Leden 30 09:43:58 CET 2009

Taky jsem si aktivoval a těžko říct. První věc, implicitně to v
samoobsluze nabízí aktivaci wapu, k internetu do mobilu je třeba se
proklikat. Jestli to funguje na PC bych prostě zkusil. Ten tarif je za
177 Kč s omezením na 100 MB (pak nastupuje omezení rychlosti). Prvních
šest účtú je pak s tímto tarifem poníženo o zmíněných 177 Kč (tedy bez
zrušení bude pokračovat služba jako placená). Spíš než na infolajnu bych
zagooglil.

T.V.