[OT] Vodafone internet

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 30 09:19:54 CET 2009

2009/1/30 Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
> Zdravim,
> poridil jsem v akci internet do mobilu. Zjistoval jsem co s nim na info
> lince, v obchodu a na tel. info lince. Dostal jsem rozpoluplne udaje, cekal
> bych serioznejsi jednani, vzhledem k jejich reklame.

Jaký je rozdíl mezi info linkou a tel. infolinkou? Každopádně záleží
na tom, na koho natrefíte, ty lidi na infolince se dost točej, je to
zaměstnání, kde nikdo dlouho nevydrží, seděj u kompu s nějakou
databází otázek a odpověďí a co tam nemaj, to vám neřeknou. A v
kamennym obchodě je to podobný.

> Nepodarilo se mi zjistit jestli muzu tento tarif pouzit v notebooku. Nevite
> jestli to maji nejak blokovane?

No asi maj. Kdysi dávno byla nějaká aférka kolem WAPu - pomocí
emulátoru na PC moh člověk browsit asi za 1/10 ceny (detaily si už
nepamatuju, takže to možná bylo trochu jinak, vlastně ani nevim, o
kterýho operátora šlo, ale to je jedno), ale pak to zablokovali, aby
to šlo jen v mobilu. Prostě tohle si asi ohlídaj. Použití na PC =
větší objem dat.

Pavel Kadečka.