Radio VKV do kuchyne

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Leden 30 00:17:41 CET 2009

No, mate pravdu. Take mi to ted nedalo a jeste jsem to radio znovu rozdelal.
Nevim jak, ale naprosto jsem prehledl ze tam nejsou jen dva, ale celkem tri
filtry. Zrejme jsem ten maly musel prehlednout - viz priloha.
Takze se vsem zucastnenym omlouvam a dekuji Radimovi. Na webu je nove schema
( http://pandatron.cz/elektronika2/tescorad_sch0.gif ) se tremi filtry a jiz
spravnym zapojenim a jak je videt, na filtraci nesetri :-)

S pozdravem,

Zdenek Novotny
Pandatron.cz

ICQ: 328639127
Tel.: +420 723 846 377
Web: http://pandatron.cz
Mail: info@pandatron.cz

----- Original Message -----
From: "Radim Götz" <palm_konf@geso.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 29, 2009 11:29 PM
Subject: Re: Radio VKV do kuchyne

Nejhorší na zdejší komunitě je fakt že jen kecáte,
co si tak otevřít datascheet toho IO , to by jste
zjistili že se pan Novotný asi jen přehlédl a že tam
určitě je filtr 10,7 Mhz. Napovídá tomu i hodnocení
citlivosti a selektivity v textu pana Novotného.
Vy zde raději budete zafšivovat diskkuzi neodbornými
pseudobláboly. Kšá holoto.
Radim