Re: nabíjení přehrávače MP3

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Leden 29 18:53:06 CET 2009

Pokud to budete hlidat (cas), tak jako nouzovka snad ano.
Ale na prekroceni napeti jsou LiXXX fakt dost haklive.

Pokud to opravdu nejde opravit a dovnitr nic nevejde,
tak co tu nabijeci "automatiku" dat jako mezikus do nabijeciho
kabelu ? Sice to trochu ztrati na univerzalnosti (pro nabijeni
musite pouzit svuj kabel a ne jakykoli jiny), ale ta MP3
Vam zrejme podekuje.

rollfree

****************************

Od: Ing. Karel Matějíček

Mám tady úplně nový přehrávač MP3 (4) z Plusu (není na něm ani na krabici žádný typ), u kterého nefunguje nabíjení (z USB).
Bohužel nemáme paragon a tak přemýšlím, co s ním. Je mně líto ho vyhodit a tak chci nějak jednoduše vyřešit nabíjení,
aby alespoň nějakou dobu sloužil. Konektory má pouze sluchátkový a USB. Co když propojím 5V z USB přes nějaký odpor
přímo na akumulátor. Skutečně to nevydrží? V jednom příspěvku v konferenci se psalo, že LiXX akumulátor se zničí okamžitě
při překročení napětí 4,2V. Dát tam alespoň nějakou zenerku? Nic moc se tam ale nevejde. Také nedokážu odhadnout
nabíjecí prod. Na baterii je ALP302030 a HY81011010. Podle toho jsem nic nenašel. Rozměry jsou přibližně 20x31x3,2.
Řešil jste někdo podobný problém?