Re: USB FlashDisk 16GB a velky soubor

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Čtvrtek Leden 29 16:16:28 CET 2009

Je to škoda, a nevím proč tam nedali NTFS a nacpali FAT 16? Opravdu nechápu.
Zkuste napsat dovozci, zda nechystá aktualizace firmwaru?
Možná se časem objeví.
Ještě mě napadlo, nastavit při nahrávání vysokou kompresi=malý soubor.
Držím palec.
F.K.

<Myslím, že tohle vlákno můžeme ukončit. Velký soubor na flešku nedám. NTFS
<neumí přehrávač a Linux tam určitě není. Alespoň v popisu to není. Takže
<jako jediná řešení vidím dvě. Opět pálit DVD nebo divx či mpeg rozsekat na
<2GB fajly. Včera večer jsem to zkoušel a téměř každý sw se při načtení
<souboru kousne. Zatím jsem neměl moc času ale o víkendu to projdu ještě
<jednou.
<MZ