OT: Certifikaty v Thunderbirdu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 10:55:22 CET 2009

To uz se tady probiralo. Vzdyt si vygenerujte svoje vlastni klice a
pouzivejte je. Verejny nahrajete treba na http://www.gpg.cz/ a je to.
Postup je treba tady:
http://myego.cz/item/sifrovani-pro-lamy-instalace-gnupg-gpg-na-windows
Otazka je, jakou vahu ma takovy podpis? Kdyz mi poslete email takto
podepsany, jak mam verit tomu, ze jste to vy? Ze to neni podvod? A o tom
je prave ta platba u verejnych autorit. Protoze kdyz vam vyda certifikat
treba posta, tak muzu verit - duverovat tomu, ze jste to vy.

Martin Hanek