USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Leden 28 21:51:12 CET 2009

Ja osobne si myslim, ze pokud prehravac to video umi prehrat, treba mensi kousek
nahrany jindy, pak je treba vytvorit 4 samostatna videa nejakych softwarem na
strih videa. Tim softwarem muze byt i obycejny virtualdub, ktery jej rozseka bez
rekomprese, ale celkem urcite to nepujde nasekat winrarem.

Druhou moznosti je treba transport stream z DVB-T, ktery umi pocitac po
nainstalovani kodeku prehrat (a ten dvd prehravac pocitam nic jineho nez pocitac
neni), protoze transport stream jde nasekat cimkoliv.

Treti moznosti je vyuzit Linuxu a na flashce udelat ext2/3 partition, protoze
ocekavam v DVD prehravaci PC s Linuxem, ktere si pravdepodobne ani nevsimne, ze
je to ext2/3, protoze to bude umet default.

Standa