USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Leden 28 21:05:07 CET 2009

Vy to vlákno asi příliš pozorně nesledujete, že ? Pan Zapletal jasně uvedl,
že má přehrávač, který UMÍ přehrávat USB flash disky, avšak jeho problém
spočíval v tom, že jeho přehrávač podporuje pouze USB disky s FAT/FAT32.
Dále se tedy řešil problém, jak rozdělit 7 GB video na menší části, aby je
bylo možno z USB flash PŘEHRÁT. Na to tuším pan Kočí zareagoval tak, že má
soubor rozdělit na menší části, např. WINRARem. Zde je i původ mého dotazu,
tedy jak mám WINRARem splitovaný archiv přehrát DVD přehrávačem. Už chápete,
nebo je to pro vás stále sci-fi ?

JF

P.S. Přípona .AVI samozřejmě něco říká. Říká, že soubor bude velmi
pravděpodobně kontejner s multimediálním obsahem, konkrétní kódování
audia/videa záleží na obsahu kontejneru.