dokumenty ve win xp

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Středa Leden 28 19:10:44 CET 2009

Je to firemni instalacni CD, takze ne tak uplne standartni instalace (je
tam nejaky preinstalator s WinPE, ktery formatuje disk, nastavuje IP,
jmeno). Uz jsem je ale instaloval na hromadu pocitacu a dokumenty funguji
vsude v pohode. Nechce se mi to ale instalovat znova, proste jsem udelal
klasickeho zastupce. Slo mi hlavne o to ze opravdove dokumenty jdou
presunout jinam na disk, coz mi u techto taky nejde. Takze na fotky uvnitr
jsem udelal taky zastupce a ty uz miri tam kam jsem si predstavoval.
Diky vsem za rady

Pavel