xPort - dalsi pokusy

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Leden 28 17:10:21 CET 2009

Podle mne je problém v nekorektním ukončení spojení. Protože Xport má pro
přenos dat otevřen vždy jeden TCP socket. A pokud není uzavřen, nelze
otevřít nový, takže Xport je jako by nedostupný.

Na to je myslím parametr Retrytimeout nebo nějaký jiný J . Již dávno
neprogramuji.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel