Intel D201GLY2

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Leden 28 14:20:43 CET 2009

Tu databazi pry jednou za sva tri mesice mazou a pak to pry jde. Nezkousel
jsem.
Moje masinky zatim drzi, ale nechci nic zakriknout. Viz muj umrely mobil
N7650 pred par dny.
Mel jsem ho od 12/2002 za tu dobu spotreboval jen dve baterky a vubec jsem
ho nevypinal.
Dobry byl v tom, ze jsem ho mohl nosit v kapse s klicema apod. Tvrdy sisplej
a velka odolnost.
Hezky den.
Jindra Polivka

---- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 28, 2009 1:57 PM
Subject: Re: Intel D201GLY2

No, mozna to myslite dobre a ja se spatne zeptal...

OEM verze je vazana na konkretni HW. Predpokladam, ze pri vymene boardu
nepujdou XP on-line aktivovat. Policii to toho tahat nebudu, ale budu
volat na MS linku. :-) A tam asi narazim, jak prokazat, duvod vymeny
zeleza. Oni tezko budou overovat u prodejce, ze mi vadne zelezo vymenil
kus za kus.