Intel D201GLY2

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 28 13:57:03 CET 2009

No, mozna to myslite dobre a ja se spatne zeptal...

OEM verze je vazana na konkretni HW. Predpokladam, ze pri vymene boardu
nepujdou XP on-line aktivovat. Policii to toho tahat nebudu, ale budu
volat na MS linku. :-) A tam asi narazim, jak prokazat, duvod vymeny
zeleza. Oni tezko budou overovat u prodejce, ze mi vadne zelezo vymenil
kus za kus.