Fólie pro čelní panel

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Leden 28 11:52:42 CET 2009

Tlac na papierovu samolepku ma niekolko vyhod:
- da sa na nu tlacit na akejkolvek tlaciarni
- nie je problem s krytim alebo prilnavostou farby/toneru
- daju sa pouzit tie najlacnejsie materialy bez obav z neuspechu
- daju sa robit pekne kombinacie - napr. ak chcem drobne farebne pismo
alebo tenke ciary: vytlacit farebny podklad na atramentovej tlaciarni a
prekryt to presnou tlacou na cb laserovej tlaciarni

Milan B.