USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 28 10:53:11 CET 2009

U toho MPG by to možná fungovalo tj. rozsekat (film.MPG, film.001,
film.002) a přejmenovat (film1.MPG, film2.MPG, film3.MPG) - ale nejsem
si jistý, vyzkoušejte a uvidíte.

Ale u toho AVI by to chtělo rozkouskovat třeba Virtualdubem (v režimu
"direct stream copy", takže se nic nerekóduje a bylo by to docela
rychlý), AVI potřebuje mít korektní hlavičku i délku a to nějakej
winrar nebo total commander asi jen tak neumí.

Pavel Kadečka.