OT: Nejsem paranoidni ale co kdyby

J.Polivka jpolivka@vol.cz
Sobota Leden 24 13:26:04 CET 2009

Operator ji navali asi za 380 penez.
SIMkou to neni. Evidentne mobil umrel, ale proc ne najednou ? proc chtel
restart ? to je mi divne.
Ani se nenabiji, proste nic. Baterie je nabita. Zapnout nejde.
Ale co, uz mel narok. Nepretrzity provoz od 12/2002.
Jindra Polivka

Tak to snad navali operator novou, ne?

> nebo kdyz ji ztratim - i s mobilem samozrejme ( a mam ji zapinovanou
> samozrejme)

Tak to snad navali operator take novou, ne?

> Nebo mam jednu v autoradiu, jednu v mobilu a treti v "komunikatoru"
> , PDA atd..... kdyby byla jen jedna tak je problem to stale
> prendavat.

Aha. Ja mam SmartPhone, takze v to mam misto mobila i PDA zaroven, a
do handsfree se mi to napoji pres Bluetooth, kdyz vlezu do auta,
kontakty mi to sesynchronizuje s tim mobilem a muzu to i ovladat na
palubce, aniz bych vytahl mobil z kapsy. Ackoliv ho tedy taham.

> Nebo treba uz proto, ze na jedne karte mohu mit 8 ruznych cisel /
> operatoru, coz se taky hodi nekde v "dzungli" ....

Tak to sice nechapu, protoze mne staci jedno cislo, ale dobre, no.

A co dela operator, kdyz zapnes dve SIM karty soucasne? Jak moc se mu
to libi?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem